FITZROVIAN TÄYDELLINEN RAVINTOLA / CAFÉ NELJÄS on osa sitä mitä odotat takana asuessasi Gabled-arkkitehtonisesti tyylikkäässä Dudley Mansionsissa Hanson Streetissa. Tämä on nyt yksi Lontoon suosituimmista West Endin paikoista, ja tämä kauniisti sisustettu 1. kerroksen huoneistossa on lämmin tyytyväinen ilmapiiri, jossa on hyvin suunniteltu vastaanotto ja keittiö ja kahden hengen makuuhuone jaettu taso. Kaunis viehättävä asunto vain muutaman minuutin päässä Oxford Streetin ostoskeskuksesta. Huoneistossa on kaksinkertainen patja / sänky yläkerran tasolla split-tason huone, alla löydät joitakin säilytyslokeroita. Asunto on hyvin varusteltu - löydät kaiken, mitä tarvitset kokata kauniin aterian keittiössä, tuoreita vuodeliinavaatteita ja pörröisiä pyyhkeitä ja ilmainen ja nopea jopa 80Mbps kuitu laajakaista. Kylpyhuoneessa on kylpyamme ja suihku yläpuolella. Muita mukavuuksia ovat: sähkölämmittimet, automaattinen kuumaa vettä, hiustenkuivaaja, silitysrauta ja -lauta, ilmainen wifi, kaapeli-tv, pesukone, kuivausteline kylpyhuoneessa, liesi / mikroaaltouuni / uuni, ranskalainen press cafetiere, jääkaappi ja pieni pakastin, leivänpaahdin ja vedenkeitin sekä täysin varustettu keittiö. Koko huoneisto on pääsy. LISÄINFORMAATIO: Voimme tarjota sinulle vauvansänkyä ja vauvan syöttötuolia. Tämä on vain pyynnöstä ja huomaa, että emme tarjoa vuodevaatteet (pussilakanat, tyyny) ja lakanat vauvansänkyä. Yksi edustajistamme tapaa sinut saapumisestasi tarkistaaksesi sinut ja jos sinulla on hätätilanteita loman aikana, tarjoamme hätätilanteen työajan ulkopuolella. Ilmoita meille saapumisaikasi, koska sisäänkirjautumisen yhteydessä lisämaksu voi olla voimassa 18.00 jälkeen arkipäivänä, milloin tahansa viikonloppuisin ja pyhäpäivinä. USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET: 1. Mikä on check-in ja checkout-aika? - Me tapaamme valitulla omaisuudessasi sisäänkirjautumiseen milloin tahansa kello 14 jälkeen. Voit varata varhaisen sisäänkirjautumisen (saatavuuden mukaan) klo 11.00 lisämaksulla £ 20 tai varhainen sisäänkirjaus ennen klo 11, lisämaksusta £ 40. Soita Varausosastoomme 2 -3 päivää ennen sisäänkirjautumispäivääsi tarkistaa saatavuus ja varata se. Lähtöaika on klo 11.00. - Myöhäinen uloskirjautuminen klo 13 asti voidaan varata ennakkoon 30 € (saatavuuden mukaan), soita varausosastolle 2 päivää ennen lähtöä tarkistaa saatavuus. 2. Onko muita ylimääräisiä kuluja? - Lakisääteinen lisämaksu on 70 puntaa, joka kattaa siivouksen ja hallinnon, lisätään täydelliseen loma-aikaan. Muut lisämaksut voivat olla voimassa, jos tarvitset työaikojen sisäänkirjautumisen klo 18-18 (maanantaista perjantaihin), milloin tahansa lauantaina ja sunnuntaina sekä pankkipäivinä (£ 60). Tämä maksetaan verkkosivuilla. Olemme ylpeitä voidessamme tuoda nämä pienet extrat tekemään vierailustasi käytännöllisemmän ja mukavamman. Esimerkiksi vauvan tuoli tai pinnasänky maksaa 30 euroa. Voimme lisätä ne koko yön yöpymishintaan, kun maksat verkkosivustosta. 3. Onko ilmastointi? - Ei, ei ole ilmastointia, mutta jos haluat asunnon tuulettimen, tarjoamme yhden ilman lisämaksua. 4. Mikä on hintojen valuutta? - Kaikki hinnat ovat Great British Pounds. 5. Tarjoatko lentoaseman noutopalvelun? - Tällä hetkellä emme tarjoa lentoasemalta poimia palveluja. 6. Kuinka saamme avaimen asuntoon? - Kun varaus on vahvistettu, lähetämme sinulle kaiken tarvitsemasi ja odottavat sinua sovittuna ajankohtana ovesi ovelle uudelle alustalle avaimilla. 7. Millä tavoin maksusi voi maksaa? - verkkosivustolla. 8. Lähtöselvityksen
jälkeen klo 11:00, onko varastopaikka, jonka avulla voimme säilyttää matkatavaramme ennen lähtöämme? - Ei, valitettavasti ei. Suosittelemme kuitenkin, että käytät varastoja Kings Cross St Pancreas -asemalla. Ne ovat lyhyen matkan päässä kaikista ominaisuuksistamme ja tarjoavat turvallisen ja edullisen palvelun. 9. Saapuessamme on hyvin myöhään illalla / aikaisin aamulla / yöllä - onko tämä ongelma? - Ei, varmistamme, että joku tapaa sinut tavaroihin kun tulet. Huomaa, että toimimattomuudeltaan tunnin tuntien sisäänkirjautumisen yhteydessä maksua vastaan on 60 €, jonka voit maksaa verkkosivustollamme. 10. Entä jos saapumisaika on viivästynyt / muuttunut? - Jos saapumisaika on muuttunut, varmista, että ilmoitat meille puhelimitse tai sähköpostilla, jotta voimme olla omaisuutta uudella saapumisaikasi. 11. Tarjoatko liinavaatteita ja pyyhkeitä? - Kyllä, tarjoamme siistit tuoreet liinavaatteet ja pörröiset pyyhkeet - riittää koko kotitaloudelle. 12. Voinko keittää keittiössä? Onko se täysin varusteltu? - Kyllä, keittiö on täynnä kaikkea mitä tarvitset, jotta voit valmistaa jotain ihanaa. Löydät täyden valikoiman ruokailuvälineitä, levyjä, lasit, ruoanlaittoastioita jne. 13. Onko huoneistoissa pesukone? - Kyllä, huoneistossa on pesukone. 14. Onko paikassa mukana pysäköintitilaa? - Ei, asunnossa ei ole parkkipaikkaa. 15. Entä jos hätätilanne pysyy loman aikana? - Annamme sinulle puhelinnumeron, jonka voit soittaa hätätilanteessa 24/7.
FITZROVIAN TÄYDELLINEN RAVINTOLA / CAFÉ NELJÄS on osa sitä mitä odotat takana asuessasi Gabled-arkkitehtonisesti tyylikk��ässä Dudley Mansionsissa Hanson Streetissa. Tämä on nyt yksi Lontoon suosituimmista West Endin paikoista, ja tämä kauniisti sisustettu 1. kerroksen huoneistossa on lämmin tyytyväinen ilmapiiri, jossa on hyvin suunniteltu vastaanotto ja keittiö ja kahden hengen makuuhuone jaettu taso. Kaunis viehättävä asunto vain muutaman minuutin päässä Oxford Streetin ostoskeskuksesta. Huoneistossa on kaksinkertainen patja / sänky yläkerran tasolla split-tason huone, alla löydät joitakin säilytyslokeroita. Asunto on hyvin varusteltu - löyd��t kaiken, mitä tarvitset kokata kauniin aterian keittiössä, tuoreita vuodeliinavaatteita ja pörröisiä pyyhkeitä ja ilmainen ja nopea jopa 80Mbps kuitu laajakaista. Kylpyhuoneessa on kylpyamme ja suihku yläpuolella. Muita mukavuuksia ovat: sähkölämmittimet, automaattinen kuumaa vettä, hiustenkuivaaja, silitysrauta ja -lauta, ilmainen wifi, kaapeli-tv, pesukone, kuivausteline kylpyhuoneessa, liesi / mikroaaltouuni / uuni, ranskalainen press cafetiere, jääkaappi ja pieni pakastin, leivänpaahdin ja vedenkeitin sekä täysin varustettu keittiö. Koko huoneisto on pääsy. LISÄINFORMAATIO: Voimme tarjota sinulle vauvansänkyä ja vauvan syöttötuolia. Tämä on vain pyynnöstä ja huomaa, että emme tarjoa vuodevaatteet (pussilakanat, tyyny) ja lakanat vauvansänkyä. Yksi edustajistamme tapaa sinut saapumisestasi tarkistaaksesi sinut ja jos sinulla on hätätilanteita loman aikana, tarjoamme hätätilanteen työajan ulkopuolella. Ilmoita meille saapumisaikasi, koska sisäänkirjautumisen yhteydessä lisämaksu voi olla voimassa 18.00 jälkeen arkipäivänä, milloin tahansa viikonloppuisin ja pyhäpäivinä. USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET: 1. Mikä on check-in ja checkout-aika? - Me tapaamme valitulla omaisuudessasi sisäänkirjautumiseen milloin tahansa kello 14 jälkeen. Voit varata varhaisen sisäänkirjautumisen (saatavuuden mukaan) klo 11.00 lisämaksulla £ 20 tai varhainen sisäänkirjaus ennen klo 11, lisämaksusta £ 40. Soita Varausosastoomme 2 -3 p��ivää ennen sisäänkirjautumispäivääsi tarkistaa saatavuus ja varata se. Lähtöaika on klo 11.00. - Myöhäinen uloskirjautuminen klo 13 asti voidaan varata ennakkoon 30 € (saatavuuden mukaan), soita varausosastolle 2 päivää ennen lähtöä tarkistaa saatavuus. 2. Onko muita ylimääräisiä kuluja? - Lakisääteinen lisämaksu on 70 puntaa, joka kattaa siivouksen ja hallinnon, lisätään täydelliseen loma-aikaan. Muut lisämaksut voivat olla voimassa, jos tarvitset työaikojen sisäänkirjautumisen klo 18-18 (maanantaista perjantaihin), milloin tahansa lauantaina ja sunnuntaina sekä pankkipäivinä (£ 60). Tämä maksetaan verkkosivuilla. Olemme ylpeitä voidessamme tuoda nämä pienet extrat tekemään vierailustasi käytännöllisemmän ja mukavamman. Esimerkiksi vauvan tuoli tai pinnasänky maksaa 30 euroa. Voimme lisätä ne koko yön yöpymishintaan, kun maksat verkkosivustosta. 3. Onko ilmastointi? - Ei, ei ole ilmastointia, mutta jos haluat asunnon tuulettimen, tarjoamme yhden ilman lisämaksua. 4. Mikä on hintojen valuutta? - Kaikki hinnat ovat Great British Pounds. 5. Tarjoatko lentoaseman noutopalvelun? - Tällä hetkellä emme tarjoa lentoasemalta poimia palveluja. 6. Kuinka saamme avaimen asuntoon? - Kun varaus on vahvistettu, lähetämme sinulle kaiken tarvitsemasi ja odottavat sinua sovittuna ajankohtana ovesi ovelle uudelle alustalle avaimilla. 7. Millä tavoin maksusi voi maksaa? - verkkosivustolla. 8. Lähtöselvityksen
jälkeen klo 11:00, onko varastopaikka, jonka avulla voimme säilyttää matkatavaramme ennen lähtöämme? - Ei, valitettavasti ei. Suosittelemme kuitenkin, että käytät varastoja Kings Cross St Pancreas -asemalla. Ne ovat lyhyen matkan päässä kaikista ominaisuuksistamme ja tarjoavat turvallisen ja edullisen palvelun. 9. Saapuessamme on hyvin myöhään illalla / aikaisin aamulla / yöllä - onko tämä ongelma? - Ei, varmistamme, että joku tapaa sinut tavaroihin kun tulet. Huomaa, että toimimattomuudeltaan tunnin tuntien sisäänkirjautumisen yhteydess�� maksua vastaan on 60 €, jonka voit maksaa verkkosivustollamme. 10. Entä jos saapumisaika on viivästynyt / muuttunut? - Jos saapumisaika on muuttunut, varmista, että ilmoitat meille puhelimitse tai sähköpostilla, jotta voimme olla omaisuutta uudella saapumisaikasi. 11. Tarjoatko liinavaatteita ja pyyhkeitä? - Kyllä, tarjoamme siistit tuoreet liinavaatteet ja pörröiset pyyhkeet - riittää koko kotitaloudelle. 12. Voinko keittää keittiössä? Onko se täysin varusteltu? - Kyllä, keittiö on täynnä kaikkea mitä tarvitset, jotta voit valmistaa jotain ihanaa. Löydät täyden valikoiman ruokailuvälineitä, levyjä, lasit, ruoanlaittoastioita jne. 13. Onko huoneistoissa pesukone? - Kyllä, huoneistossa on pesukone. 14. Onko paikassa mukana pysäköintitilaa? - Ei, asunnossa ei ole parkkipaikkaa. 15. Entä jos hätätilanne pysyy loman aikana? - Annamme sinulle puhelinnumeron, jonka voit soittaa hätätilanteessa 24/7.