Tekniset tiedot
KUVAUS: "isku" on Condor 37 vedetään Daniele Buizza ja rakennettu telakalla R. P.D. Cividino (BG.) Filosofia tämän aluksen on melko yksinkertainen, vapaa rajoituksista vetoisuuden suhteellisen kevyt siirtymä, jossa on rungon veden linjat tarkoituksena on kytketty hyvän vesiviivan pituus mahdollistaa hyvä suorituskyky purje.Vene on helppo käsitellä myös alentunut miehistön erinomaiset väliaineessa automaattinen peräsin 7. 5 solmua purjehdus ja moottori 5. 5 solmua (Volvo Penta 20 hv), ajo-lykätään ohjaamossa. "Strike" oli valmis käsittelemään navigointi keskipitkällä ja pitkällä alue Välimeren kahden hengen miehistö ja purjehti viime kesänä Tyrrhenan- ankkurissa Castiglione voittaen useita regatta luokan IOR .. Se on yksinkertaistettu ja optimoitu veneen ottamalla kaksi ihannetyyppejä: avoin veneet koskevat kansivarusteiden ja teknologisia ratkaisuja, kun taas aluksella mukavuutta halusimme tehdä oli kompromissi kilpailukykyyn, ja tilavuus.
DATA TECNICILOA m. 11. 42Bmax m. 3. 01Pescaggio m. 1. 80Displ. 3300 kg.Sup. Velica (R + G 120%) = 76 neliömetriä Spi 110 neliömetriä
COSTRUZIONEScafo rakennettu biaksiaalinen E lasilla vahvistetusta polyesteristä ja yksi parasta aikaa telakan (RPD). omega vahvistaminen yksisuuntaisesti ja biaksiaalinen hiiltä. Lamppu johtaa noin 900 kg runkorakenteeseen.
Inventory: Moottori: Sernagiotto drofin 15CV 2010 0 käyttötuntia, 2 potkuria
Riki: sloop viritetty pää; masto, puomi: Sorimast; furling: Bamar (2003), trasto isopurje Harken (2006), vinssien: 2 Baron 44 ohjaamossa, kansirakennuksen Harken 2 ja 3 puussa Baron, kaksinkertainen käynnissä takilan Spectra ja venytetty, ruostumaton seisoo Varusteiden (2002) kannen laitteiston ja Baron Harken, 6 Antal tulpat katolla
Kansivarusteiden: kuoriutuvat Olcese Ricci ja F4 (2004), peräsinkampi, kompassi Silva (2004), suojakaiteet ja teräksen pystytuet (2002), ikkunat (2002), bimini (2003), sähköinen vinssi, 1 ankkuri (delta 10 kg) ketju ja tekstiilien, vesi 240 litran ruostumatonta säiliö puoliperävaunun, diesel 30 litriInterni: täysin uusiksi primäärisistä mahonki piha, 6 vuodepaikkaa lukien kaksi tuplaa, sälytyspuut Dogato, iso kaavio pöytä, täysin uusiksi sähköjärjestelmän ( 2004), vesilaitoksissa erinomaisessa kunnossa kaksinkertainen autoklaavin piiri ja manuaalinen runkoja 2005 wc musta vesikierto ja ruostumaton säiliö (2006), manuaalinen tyhjennyspumppu ja mekaanisen (moottoriin kytketyn), keittiö 3 poltinta ja uuni , jääkaappi (2000), tyynyt (2001), sisävalot energiansäästöön. Huomautuksia: rungon maalataan 1998, teak ohjaamo, ehkäisevä osmoosikäsittely epoksi (1998), puomi kansi, vetoisuus IOR ja IMS.Vene on valmis loistava luisto, ja laittaa sen seurauksena monet nykyajan veneitä. VELERanda Läpilatta särki CL 2010; 2 Kansi randa2 Genovan spinnaker halyards Spectra
EQUIPMENT VARIEBANDIERA Belgiasta pozzettoAnulare kiinteiden kompassi kelluva köysi valo 2006Due sammutinta vinssi kahvat - Veneen koukku - Helmat Bansigo vesitiivis laipio keulassa Tender lähes uusi. Väritelevisio antenni. Radio-CD
ELECTRONICS gps, Eco Log Tridata Autohelm, VHF, NAVTEX, 90 watin aurinkopaneeli turvakaari (2010), elektroninen varausakut, Geeliakut vesitiiviitä 3 + perinteinen moottori, inverter12-> 220
Tekniset tiedot
KUVAUS: "isku" on Condor 37 vedetään Daniele Buizza ja rakennettu telakalla R. P.D. Cividino (BG.) Filosofia tämän aluksen on melko yksinkertainen, vapaa rajoituksista vetoisuuden suhteellisen kevyt siirtymä, jossa on rungon veden linjat tarkoituksena on kytketty hyvän vesiviivan pituus mahdollistaa hyvä suorituskyky purje.Vene on helppo käsitellä myös alentunut miehistön erinomaiset väliaineessa automaattinen peräsin 7. 5 solmua purjehdus ja moottori 5. 5 solmua (Volvo Penta 20 hv), ajo-lykätään ohjaamossa. "Strike" oli valmis käsittelemään navigointi keskipitkällä ja pitkällä alue Välimeren kahden hengen miehistö ja purjehti viime kesänä Tyrrhenan- ankkurissa Castiglione voittaen useita regatta luokan IOR .. Se on yksinkertaistettu ja optimoitu veneen ottamalla kaksi ihannetyyppejä: avoin veneet koskevat kansivarusteiden ja teknologisia ratkaisuja, kun taas aluksella mukavuutta halusimme tehdä oli kompromissi kilpailukykyyn, ja tilavuus.
DATA TECNICILOA m. 11. 42Bmax m. 3. 01Pescaggio m. 1. 80Displ. 3300 kg.Sup. Velica (R + G 120%) = 76 neliömetriä Spi 110 neliömetriä
COSTRUZIONEScafo rakennettu biaksiaalinen E lasilla vahvistetusta polyesteristä ja yksi parasta aikaa telakan (RPD). omega vahvistaminen yksisuuntaisesti ja biaksiaalinen hiiltä. Lamppu johtaa noin 900 kg runkorakenteeseen.
Inventory: Moottori: Sernagiotto drofin 15CV 2010 0 käyttötuntia, 2 potkuria
Riki: sloop viritetty pää; masto, puomi: Sorimast; furling: Bamar (2003), trasto isopurje Harken (2006), vinssien: 2 Baron 44 ohjaamossa, kansirakennuksen Harken 2 ja 3 puussa Baron, kaksinkertainen käynnissä takilan Spectra ja venytetty, ruostumaton seisoo Varusteiden (2002) kannen laitteiston ja Baron Harken, 6 Antal tulpat katolla
Kansivarusteiden: kuoriutuvat Olcese Ricci ja F4 (2004), peräsinkampi, kompassi Silva (2004), suojakaiteet ja teräksen pystytuet (2002), ikkunat (2002), bimini (2003), sähköinen vinssi, 1 ankkuri (delta 10 kg) ketju ja tekstiilien, vesi 240 litran ruostumatonta säiliö puoliperävaunun, diesel 30 litriInterni: täysin uusiksi primäärisistä mahonki piha, 6 vuodepaikkaa lukien kaksi tuplaa, sälytyspuut Dogato, iso kaavio pöytä, täysin uusiksi sähköjärjestelmän ( 2004), vesilaitoksissa erinomaisessa kunnossa kaksinkertainen autoklaavin piiri ja manuaalinen runkoja 2005 wc musta vesikierto ja ruostumaton säiliö (2006), manuaalinen tyhjennyspumppu ja mekaanisen (moottoriin kytketyn), keittiö 3 poltinta ja uuni , jääkaappi (2000), tyynyt (2001), sisävalot energiansäästöön. Huomautuksia: rungon maalataan 1998, teak ohjaamo, ehkäisevä osmoosikäsittely epoksi (1998), puomi kansi, vetoisuus IOR ja IMS.Vene on valmis loistava luisto, ja laittaa sen seurauksena monet nykyajan veneitä. VELERanda Läpilatta särki CL 2010; 2 Kansi randa2 Genovan spinnaker halyards Spectra
EQUIPMENT VARIEBANDIERA Belgiasta pozzettoAnulare kiinteiden kompassi kelluva köysi valo 2006Due sammutinta vinssi kahvat - Veneen koukku - Helmat Bansigo vesitiivis laipio keulassa Tender lähes uusi. Väritelevisio antenni. Radio-CD
ELECTRONICS gps, Eco Log Tridata Autohelm, VHF, NAVTEX, 90 watin aurinkopaneeli turvakaari (2010), elektroninen varausakut, Geeliakut vesitiiviitä 3 + perinteinen moottori, inverter12-> 220